Tuesday, January 18, 2011

pink & cream

Tanggal 150111, my cute junior@labmate bertunang..dah lama dirancang..mula2 mira nak guna artificial flower..tp disebabkan jumlah hantaran hanya 5, aku suggestkan guna fresh flower..lebih segar dan cantik..lgpun rumahnya terletak di Bangi saje..so tak jauh pun utk aku travel..lgpun aku dah lama mengidam nak gubah lagi gubahan fresh flower..sbb aku sgt suka!! teramat suka.. akhirnya mira setuju..thanks to Fai byk tlg aku dlm merealisasikan gubahan kali ini.. sanggup jaga malam tak tido smpai pg, kesejukan + lapar..kenangan yg tak dpt dilupakan..

hope enjoy tgk gmbr2 yg aku edit sendiri..budak baru belajar mengedit..kl ade kekurangan maaflah ye..kepada sesiapa yg nak booking, sila2 lah tinggalkan komen anda di sini..Mira, congrates! kamu sgt2 cantik mydear..luv u..xoxo


4 comments:

mira said...

you did a really great job, rmai puji cntik hntaran + hiasan tu.. thanks for being so helpful and sharing your terrific ideas with me. menepati apa yg dihrpkn :) thumbs up!

~Kiesya Craft~ said...

alhamdulillah..mira pun byk tolong akak bagi idea..so gabungan idea kite jd majlis lebih sempurna..

Unknown said...

cantik ..gabungan warna yg sgt menarik!

~Kiesya Craft~ said...

thanks sup..ble lagi hari sup?..hehe