Saturday, October 29, 2011

::..just try..::

Gambar ni dah lama sebenarnya..baru teringat nak upload. camne bley dpt idea nak buat balang kuih raya?..citernye camni, pada satu hari aku dapat call dari company yg agak besar jgklah..dia mntk aku bg proposal & contoh gambar balang kuih raya..company dia nak buat jamuan hari raya. jumlah balang yg diperlukan dlm 80..hanya ada dalam 5 hari je lagi tinggal..even aku tau aku mmg xmampu siapkan tp aku try jgk..nak tgk design aku ni diaorg accept ke x..first time buat nih..akhirnya sampai ke sudah diaorg senyap jer..aku xkisah sbb yelah 1st time buat tp aku email diaorg nak tanye why akunye diaorg xaccept.. sbb price ke atau design? saje nak tau sbb lain kali aku bley improvekan pe yg ptt..tp sedihnyer tidak dilayan..huhu. xpelah so kawan2, aku nak tanye korang lak..pe pendapat korang ttg balang nih..harga yg aku letak rm15. design or harga yg xok? sgt2 memerlukan pendapat yg membina..time kasih..=)



4 comments:

theorangelily said...

hi syida...
i think the design is awesome
maybe later in the future, u have to ask them about their budget and their concept eg : modern minimalist, english style, etc etc
only then u can fit their requirement n the chances of being chosen will be a little bit higher...
that's my point of view =)

~Kiesya Craft~ said...

ok..good suggestion..thanks aan!

nor azlina aliahmat said...

dh lawa tam...bkn rezeki je...next buat byk2 design n upload je dlm blog...mane tau ade mak2 datin nk tempah...buat dalam bentuk hamper isi dalam bakul..time raya mmg mrhlh rezeki...lg2 price yg tam letak terlalulh murah...

~Kiesya Craft~ said...

thanks Kak Lina..InsyaAllah =)