Thursday, January 20, 2011

sWeEt MeMoRiEs

Today is my birthday..umur ku dah mencecah 26 tahun..byk lagi impian yang tak tercapai. nway post ni lari ckit dari topik asal blog ni tapi ble je kan?..to all my beloved friends, thank you so much for all your wishes..terharu sgt2..rmai jgk yg ingat kat aku..especially thanks a million to my beloved special bear Faruki a.k.a mr bla bla for your suprise..sgt suka n malu jgk pun ade..thanks jgk buat my beloved best friend, reeny a.k.a cute panda for your lovely present..sweet..mmg dah lama teringin nak music box yg bley pusing2..tau aje kamu ya..hehe also to my lovely labmate, Saba a.k.a green eyes for ur gift..so sweet like u..=)

this are the gifts that ive got for my birthday..i'll waiting for the next..kih3..enjoy the pic..

hadiah2 di harijadiku..jgn jeles..kehkeh ( tak termasuk osie)


a bouquet of 26 roses (26 years old)..pink=me, red=mr bla bla



music globe, crystal honda keychain (future car), cute card~from REENY


cute pic frame, 2 brooch, sweet box & card~from SABA

No comments: